En färgstark och modern hemsida för Adventy Event som lanserade deras nya identitet och skapades för att fungera som bas för digital annonsering.
Bakgrund
Adventy Event genomförde en full rebranding från BSC och behövde en hemsida som kändes lekfull, modern och fullt anpassad för deras nya visuella stil. Samtidigt skulle sidan fungera som grund för digital annonsering. Målet var att bygga en plattform som både visar deras bredd och gör det enkelt för besökare att förstå vad Adventy erbjuder.
Vi tog fram en helt ny struktur och design som lyfter deras grafiska identitet och ger företaget en tydlig röst i en bransch där känsla är lika viktig som information.
Lösning och arbetssätt
Vi byggde hemsidan för Adventy Event som en visuell resa där färg och form hjälper besökaren att upptäcka innehållet. Fokus låg på att skapa en sida som både är inspirerande och konverteringsfokuserad. Varje sektion guidar besökaren vidare och gör det enkelt att förstå deras tjänster.
Layouten är skapad för att fungera i en funnel. Besökaren möts av tydliga budskap, konkreta ingångar och call to action element som leder till kontakt eller offert. Vi såg till att allt laddar snabbt och fungerar perfekt ihop med kommande annonsering på Meta och Google.
Resultatet blev en lekfull, färgstark och modern hemsida som matchar Adventys nya identitet och fungerar som bas för deras tillväxtresa.
"Vi ville skapa något som kändes nytt och levande. En hemsida som både visar vad vi gör och samtidigt känns rolig att använda. Rivercat tog våra idéer och förvandlade dem till något som verkligen speglar vårt varumärke. Det blev en sida som känns modern och som fungerar perfekt ihop med vår annonsering."


Fler case
©2025
FAQ
01
Hur går ett videoprojekt till?
02
Vad kostar ett videoprojekt?
03
Hur går det till med annonsering och innehåll?
04
Vad kostar annonser och innehåll?
05
Hur mäter ni resultat?
06
Vad behöver vi för att komma igång?
En färgstark och modern hemsida för Adventy Event som lanserade deras nya identitet och skapades för att fungera som bas för digital annonsering.
Bakgrund
Adventy Event genomförde en full rebranding från BSC och behövde en hemsida som kändes lekfull, modern och fullt anpassad för deras nya visuella stil. Samtidigt skulle sidan fungera som grund för digital annonsering. Målet var att bygga en plattform som både visar deras bredd och gör det enkelt för besökare att förstå vad Adventy erbjuder.
Vi tog fram en helt ny struktur och design som lyfter deras grafiska identitet och ger företaget en tydlig röst i en bransch där känsla är lika viktig som information.
Lösning och arbetssätt
Vi byggde hemsidan för Adventy Event som en visuell resa där färg och form hjälper besökaren att upptäcka innehållet. Fokus låg på att skapa en sida som både är inspirerande och konverteringsfokuserad. Varje sektion guidar besökaren vidare och gör det enkelt att förstå deras tjänster.
Layouten är skapad för att fungera i en funnel. Besökaren möts av tydliga budskap, konkreta ingångar och call to action element som leder till kontakt eller offert. Vi såg till att allt laddar snabbt och fungerar perfekt ihop med kommande annonsering på Meta och Google.
Resultatet blev en lekfull, färgstark och modern hemsida som matchar Adventys nya identitet och fungerar som bas för deras tillväxtresa.
"Vi ville skapa något som kändes nytt och levande. En hemsida som både visar vad vi gör och samtidigt känns rolig att använda. Rivercat tog våra idéer och förvandlade dem till något som verkligen speglar vårt varumärke. Det blev en sida som känns modern och som fungerar perfekt ihop med vår annonsering."


Fler case
©2025
FAQ
01
Hur går ett videoprojekt till?
02
Vad kostar ett videoprojekt?
03
Hur går det till med annonsering och innehåll?
04
Vad kostar annonser och innehåll?
05
Hur mäter ni resultat?
06
Vad behöver vi för att komma igång?
En färgstark och modern hemsida för Adventy Event som lanserade deras nya identitet och skapades för att fungera som bas för digital annonsering.
Bakgrund
Adventy Event genomförde en full rebranding från BSC och behövde en hemsida som kändes lekfull, modern och fullt anpassad för deras nya visuella stil. Samtidigt skulle sidan fungera som grund för digital annonsering. Målet var att bygga en plattform som både visar deras bredd och gör det enkelt för besökare att förstå vad Adventy erbjuder.
Vi tog fram en helt ny struktur och design som lyfter deras grafiska identitet och ger företaget en tydlig röst i en bransch där känsla är lika viktig som information.
Lösning och arbetssätt
Vi byggde hemsidan för Adventy Event som en visuell resa där färg och form hjälper besökaren att upptäcka innehållet. Fokus låg på att skapa en sida som både är inspirerande och konverteringsfokuserad. Varje sektion guidar besökaren vidare och gör det enkelt att förstå deras tjänster.
Layouten är skapad för att fungera i en funnel. Besökaren möts av tydliga budskap, konkreta ingångar och call to action element som leder till kontakt eller offert. Vi såg till att allt laddar snabbt och fungerar perfekt ihop med kommande annonsering på Meta och Google.
Resultatet blev en lekfull, färgstark och modern hemsida som matchar Adventys nya identitet och fungerar som bas för deras tillväxtresa.
"Vi ville skapa något som kändes nytt och levande. En hemsida som både visar vad vi gör och samtidigt känns rolig att använda. Rivercat tog våra idéer och förvandlade dem till något som verkligen speglar vårt varumärke. Det blev en sida som känns modern och som fungerar perfekt ihop med vår annonsering."


Fler case
©2025
FAQ
Hur går ett videoprojekt till?
Vad kostar ett videoprojekt?
Hur går det till med annonsering och innehåll?
Vad kostar annonser och innehåll?
Hur mäter ni resultat?
Vad behöver vi för att komma igång?

